מותג JACUZZI מערכות גקוזי מתקדמות - BARAMI
מחפש...

עוד על המותג

החברה מייצרת מוצרים רבים הנוגעים באמבט העיסוי, הלא הוא הג'קוזי.
שם המוצר הגיע מתוך החברה והפך לשם כללי למוצר, השגור בפי כל. המותג Jacuzzi נוסד בידי שני אחים איטלקיים שהיגרו לארצות-הברית בתחילת המאה ה-20. בתחילת הדרך החברה יצרה משאבות תחת המותג, אך לאחר פרק זמן הגה את הרעיון אחד האחים כדי לסייע לבנו שנפגע בתאונת דרכים.
הוא פיתח מערכת עיסוי באמצעות זרם מים בלחץ גבוה.
הרעיון למוצר כזה לקוח מן הטבע, בו קיימים מעיינות מים טרמו-מינרליים והידרו-תרפיה, אשר שימשו למרגוע והנאה בעבר הרחוק.

מאז ועד היום

מוצר הראשוני נקרא על שם משפחתו Jacuzzi וענה על צורך בריאותי. בשנות ה-60 זיהה בן משפחה של האחים את הפוטנציאל הטמון במוצר גם לסיפוק חוויה מרגיעה ומשחררת עבור הלקוח, כך שלקראת אמצע שנות ה-70 כבר ייצרו בריכות עיסוי בסדר גודל שיכול לאכלס מספר אנשים בו-זמנית.
בעלות חימום מובנה ומערכת סינון. במהלך שנות ה-80 וה-90 המודעות והביקוש למערכות ספא הלך וגדל וכך גם הפיתוח של המגוון הרחב והיוקרתי הקיים כיום בשוק.העיסוי באמצעות זרמי מים חמים מרפה את השרירים ומשרה רוגע בקרב המשתמשים בו.
הוא יוצר חוויה חושית מיוחדת, שאינה יכולה להיעשות בידי אדם. בריכות העיסוי המוצעות על-ידי המותג Jacuzzi נוחות במיוחד, מעוצבות בהתאם לדרישת הלקוח, בטוחות לשימוש ומאובזרות היטב.קו המוצרים של המותג Jaccuzi כולל אמבטיות עיסוי בגדלים וצורות שונים, מקלחוני עיסוי, שירותים ואסלות, ברזים ייחודיים מתלי מגבות וחלקי חילוף לכלל המוצרים. אין ספק שמדובר במותג יציב ומבטיח, המציע חוויה נעימה ומרגיעה ללקוח ומדביק את קצב התקדמות הטכנולוגייה ולא נשאר מאחור.

אנחנו כאן לכל שאלה, פרטים או רעיונות והשראה...

אנחנו פה בשביל להגשים לך חלומות עיצוביים!
היועצים שלנו ישמחו לשמוע עוד על הפרויקט ולעזור
עם המלצות, פתרונות וייעוץ מקצועי.
ובעיקר לחייך ולהנעים לכם את חווית הקנייה.
משפחת בר-עמי.

רחוב האומן 25, ירושלים

טלפון: 02-5313444

info@barami.co.il

הסדרי נגישות

נעים מאוד ותודה על הפנייה.
ניצור איתך קשר בקרוב!