עיצוב עולמי במרחק נגיעה: הקומפלקס המתקדם של בר עמי - BARAMI
מחפש...

Magazine

עיצוב עולמי במרחק נגיעה

תאריך פרסום: 05.12.18

הקומפלקס המתקדם והחדשני של חברת "בר-עמי" לעיצוב הבית בירושלים, מציע לא רק מוצרים איכותיים אלא חוויית קניה ושירות מסוג אחר.
קפיצה קטנה לירושלים לנסוע לירושלים כדי לעצב את הבית? יותר ויותר אדריכלים, מעצבי פנים, קבלנים, לקוחות פרטיים וחובבי עיצוב מוצאים את עצמם עושים את הדרך הקצרה יחסית מאזור המרכז אל הבירה, כדי לזכות בהשראה חדשנית ומקורית.
מדובר באולם התצוגה של חברת בר-עמי – המהווה את הקומפלקס המתקדם בישראל לעיצוב בתים.
"המשולש של איכות, אמינות וחדשנות מהווה את נוסחת ההצלחה שלנו", אומר משה בר-עמי, מייסד החברה שקמה לפני כ-35 שנים.

אולם התצוגה של חברת בר-עמי

בועז בר-עמי, מנהל התפעול של החברה, הקדים להבחין כי הגידול והדרישה לחדשנות ויוקרה בתחום עיצוב הבית, צוברים תאוצה ודורשים מענה הולם.
"על כן עמלנו רבות, חדורי אמונה שנביא את הדבר הבא, העכשווי והמרשים ביותר שניתן. אנו שמחים וגאים בתוצאה".
אולם התצוגה הייחודי הפך לשם דבר בזכות היותו הקומפלקס המפואר והמתקדם מסוגו בארץ לעיצוב הבית.

האווירה באולם מושתתת על אופיים של הביתנים בתערוכות בינלאומיות מובילות, והיא משרה על קהל המבקרים תחושה של קפיצה קלה לחו"ל.
תחושה זו מגיעה, בין השאר, בזכות העובדה כי כאן מצויים כל העת עם היד על הדופק – מייבאים, מחדשים ומפתיעים בתחום הריצוף, המטבח והאמבט.
"לנו כחברה, חשוב לאפיין כל קולקציה באמירה מקורית ומפתיעה, אשר מבוססת על המגמות העכשוויות ביותר בעיצוב הבית", מוסיף משה בר-עמי.
"בזכות הניסיון והקשרים הענפים עם בתי העיצוב והמפעלים מהטובים בעולם, אנו מצליחים להביא אל קהל הלקוחות שלנו את הטוב ביותר במחירים הוגנים, עובדה המאפשרת לכל לקוח לראות את המוצרים שלנו כזמינים".

אולם התצוגה עצמו מצית את הדמיון עוד לפני שצועדים פנימה – זהו מבנה רחב ידיים, מרשים מאוד, המעוצב בסגנון ירושלמי טיפוסי.
החנייה הפרטית הצמודה מאפשרת ללקוחות להגיע לכאן באופן חלק, מבלי להיות טרודים בחיפוש חנייה.

בפנים מתגלה עולם שוקק, עשיר וצבעוני של פריטים לבית, והכל על פני 2,000 מ"ר קלים להתמצאות.
הן בשל תכנון חכם של המרחב והן בזכות אנשי הייעוץ והמכירות המיומנים של החברה. וכאן אף יעשו הכל כדי שתרגישו בבית. אם בזכות האווירה הנעימה, אם בזכות אנשי השירות ואם בזכות תכנון הפנים של האולם, שבליבו חדר מגורים מרשים, שטוף אור טבעי, עם פינות ישיבה מעוצבות לעילא.

בשיטוט הממושך במקום, גילינו כמה מוקדי עניין שלכדו את העין. כך למשל, הקומה הראשונה מוקדשת לאריחי חיפוי (ריצוף וקירות).
כאן גילינו שפע בלתי נדלה של אריחי קרמיקה במגוון גדלים ודגמים, לוחות גרניט פורצלן במידות מיוחדות, וכן כיורים, כלים סניטריים, פסיפסים מעוררי השראה, אמבטיות, אסלות, אגניות, ברזים לחדרי רחצה ולמטבח, ועוד ועוד.
חובבי השמות הגדולים והמותגים ישמחו לגלות כאן פריטים מבית ולנטינו ואנטוניו ציטארי, ורסאצ'ה ופיליפ סטארק.
נראה כי יהיה לכם קשה להיפרד מהמגוון האדיר של פרטי עיצוב מיובאים ממיטב בתי העיצוב הבינלאומיים. אלו מיועדים לכל חלל ומרחב בבית: חדרים רטובים, חדרי שינה, חצרות, מטבחים ועוד.

והכל מסודר באופן ידידותי וקל להתמצאות. הקומה השנייה של הקומפלקס הופכת לאחרונה למרכז עיצוב שוקק, ובו מטבחים בסגנונות שונים, דלתות פנים וחדרי ארונות.

עוד גילינו כאן כי מאחר שמדובר על חברה מקצועית הבקיאה בחידושים האחרונים בענף, החלה "בר- עמי" לעסוק גם בתחום תאורת הלד, וזאת על מנת לאפשר ללקוח לקבל טעימה מלאה מעיצוב נכון.
"למי שעוד לא בקיא ביתרונות תאורת הלד, הרי שמדובר על פרופיל דק שמעניק תוצאה מינימליסטית, נקייה שמתכתבת נהדר על הסגנון המודרני.
תאורת לד מאפשרת שליטה מלאה על העוצמה, על כיוון האלומה ואף על אופי הפיזור שלה.

מכאן שניתן לשלב בין תאורה זו לנישה של רהיט, בין תאורה זו למוצר ראווה, כך שהתוצאה הסופית תהיה יותר משילוב של שני מוצרים, אלא תתעצם באופן מובהק", מוסיף בועז בר-עמי.
כדאי לדעת כי אחד הגורמים המושכים לכאן אנשי מקצוע ולקוחות פרטיים מרחבי הארץ הוא לא רק המחיר ההוגן והמגוון העשיר – אלא בעיקר השירות והאמינות של החברה, הקיימת זה למעלה משלושה עשורים.
"היחס האישי לא מסתיים במכירה אלא ממשיך עד לגמר הפרויקט", אומר בועז בר-עמי. זו הסיבה שרוב הלקוחות חוזרים לכאן במהרה, לעסקאות חדשות.