מה מביא את תושבי המרכז לירושלים? - BARAMI
מחפש...

Magazine

מה מביא את תושבי המרכז לירושלים?

תאריך פרסום: 05.12.18

עוד לפני שבאפליקציית הניווט נשמעה ההודעה "הגעת ליעד", מתגלה לעין מבנה מרשים, בנוי בסגנון ירושלמי מסורתי, ובראשו שלט מאיר עיניים – "בר-עמי".
כניסה לחנייה פרטית מונעת מהבאים את טרדת חיפוש החנייה.
התחלה טובה. באולם מלא אנשים, ששטחו 2,000 מ"ר, נעים להם בהנאה רבה, אדריכלים, מעצבים ואנשים פרטיים, כולם מלווים על ידי אנשי מכירות מיומנים.

במקום מורגשת אווירה נעימה, כמו סיור רגוע בתערוכה, או נכון יותר, כמו ביקור בבית הפרטי של המשפחה, כי במרכז האולם הענק סלון רחב ידיים עם פינות ישיבה, ושפע של אור טבעי החודר מהוויטרינות הענקיות, אשר מגיע עד התקרה האווירה הנעימה היא רק אחד מהגורמים המושכים הנה לקוחות, שרובם אינם ירושלמים.

ארבעה דברים מייחדים את חברת בר-עמי:

1. מגוון עצום של פריטים המיובאים ישירות מבתי העיצוב המובילים בעולם, ומיועדים לחדרים רטובים, למטבח ולשאר חלקי הבית החל מהחצר וכלה בחדרי השינה.
למרות הגודל והמבחר לא ניתן להתבלבל, מכיוון שהכל מסודר בהגיון, כזה המאפשר התמצאות קלה ומהירה.

בקומה הראשונה: אריחים לחיפוי קירות וריצוף, החל מאריחי קרמיקה במגוון גדלים ודגמים, וכלה בלוחות גרניט פורצלן במידות גדולות ומיוחדות.
פסיפסים, כלים סניטריים, כיורים, אמבטיות, אגניות, אסלות, ברזים לאמבטיה ולמטבח, והרשימה עוד ארוכה.
בחלק גדול מהמוצגים ניכרות דוגמאות כגון: פיליפ סטארק, ורסאצ'ה, ולנטינו ואנטוניו ציטאריו.
הקומה השנייה הולכת ומתפתחת למרכז עיצוב, שיעניק לקהל לקוחות החברה תשובות בנושאים נוספים לקיים היום.

2. הדבר השני הבולט במקום הוא היחס האישי המוענק לכל אחד מהבאים למקום, ובעיקר לאדריכלים ולמעצבים.
מה שאינו מוצג באולם התצוגה, וחשיבותו רבה, הוא העבודה שהיחס האישי לא מסתיים במכירה אלא ממשיך עד גמר הפרויקט.
לדברי בועז, אחד מבני המשפחה, השרות אינו מסתיים בתום הפרויקט, מכיוון שרוב הלקוחות חוזרים לעסקאות חדשות מהר מאוד.

3. הדבר השלישי שקיים, אך אינו מוצג לראווה, הוא האמינות. חברת בר-עמי הוקמה לפני למעלה משלושים שנה, על ידי אב המשפחה, מר משה בר-עמי.
לעסק המבוסס הצטרפו הילדים, שדואגים לבסיס כלכלי איתן, ובמקביל, מתעדכנים, מחדשים ומוסיפים לחברה נדבכים חדשים המעצימים ומרחיבים את מאגר הלקוחות הנאמנים, אשר מגיעים לירושלים מכל קצוות הארץ.

במהלך השנתיים האחרונות, מאז שעברו למשכן החדש, שעוצב על ידי מיכאל אזולאי, נוספו מטבחים בסגנונות שונים, דלתות פנים וחדרי ארונות המוצגים בקומה השנייה.
תאורה נעימה במיוחד, שונה מאולמות תצוגה רבים שבהם ביקרתי, חשפה בפניי את העובדה שבקרוב מאוד תוקם לחברת בר-עמי חברת בת, שכל עיסוקה יהיה תאורת לדים מיוחדת, בעלת עוצמות ואיכויות העולות בהרבה מהקיים היום בישראל, חברה שתייבא מהמותגים המובילים בעולם התאורה. ההתמקדות תהיה בתאורה אדריכלית ופרויקטלית.

4. המפתיע ביותר הוא שעם כל האמור בשלושת הסעיפים הקודמים, המחירים בחברת בר-עמי מנצחים. משפחת בר-עמי דוגלת ברעיון של מכירה במחירים כאלה שיגרמו ללקוחות, לאדריכלים ולמעצבים לחזור וליהנות מרכישות עדכניות לעתים קרובות.

לסיכום, אפשר לומר שהנסיעה לירושלים הצדיקה את עצמה. במסגרתה גיליתי דברים שבהם בני משפחת בר-עמי מאמינים, והם אינם בבחינת מובן מאליו.